asheghane

asheghane

اس ام اس جدید عاشقانه

وقـتی کـه نیـستی … پـرنـده خیـالـم بـه سـرش مـی زند…

کـه خـود را حلـق آویـز کـند از دار دلتنگی ات!… بـه دادش نمـی رسـی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت:
” او یقیناً پی معشوق خودش می آید ! “

پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:
مطمئناً که پشیمان شده بر می گردد ! ”

عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آرزوی قشنگی ست؛

داشتن ردپای تو کنار ردپای من،

بر دشت سپید پوشیده شده از برف؛

هنوز اما نه برف آمده و نه تو….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
می توان گفت که من چلچله باغ توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منم مؤمن به شیطانی ترین آیات چشمانت
زیــارت می کنم کعبه میان کفر زلفانت
تویی معبود با یک لشکری از ناز و از غمزه
بزن تیری خلاصم کــن تو با آن تیر مـژگانت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارمت،

اما…..

اضطراب نمی گذارد ،

نه گرمایت را حس کنم ،

نه آرامشت را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبخندهای مرده ی”باید قبول کرد!”
وقتی سکوت حس غم انگیز رفتن است
من از تمام فاصله ها دور می شوم
یک مشت حس لعنتی خوب در من است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته بودی :
- یا تو یا هیچکس!!!!
ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم
که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست

...کسی حتی مهم تر از من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تــــــو  را که نمی توانم حذف کنم از آسـمان  دلم . .

به گمانم باید ” منی ” را نابود کنم که ضمیر مخاطبش تنـها  ” تـــــــو “  هستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میسوزم و همه اش تقصیر توست

آنهمه فکر عاشقانه

هیزم شدند برای آتش ِسوختنم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باور کن!
هیچ
ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور …
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه
دوستت دارم…و…..و ….شاید کمی بیشتر از آن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گناه تو نیست

این رسم عشق است …

تا نسوزاند پخته ات نمی کند …!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مگذارکه جاده های تنهایی از کوچه چشم تو بگذرند ، کسی در این حوالی هنوز منتظر است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه چیز ارزش یک بار امتحان را دارد جز مرگ
استاد
عشق مرا تست کن
پایان ترم است
از جانم امتحان بگیر
بیست میشوم
نیست میشوم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می بوسم ُ می گذارم کنار ،

تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،

دست هایت را ،

شانه هایت را ،

عاشقی ات را ،

همه را .



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت11:26---1 ارديبهشت 1391



ای ول
خیلی به دلم نشست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب